назад

Бързо и лесно плащане на комунални услуги

Спестете ценното си време!

Възползвайте се от услугата „Комунални плащания” от Fibank и плащайте сметките за битови разходи дистанционно.

Като клиенти на Fibank можете да изберете между два начина за плащане на своите битови сметки:

Какво печелите с услугата „Комунални плащания”?

  • спестено време - не се налага ежемесечно да посещавате на място няколко доставчика на услуги;
  • лесно контролирате разходите си;
  • удобство - можете да плащате своите задължения, свързани с Вашия дом и/или офис и такива на Ваши роднини.

Чрез системата Моята Fibank можете да плащате сметките си за ток, парно, вода, телефон или други разходи директно от Вашата дебитна или кредитна карта или от разплащателна сметка.Този начин на плащане Ви позволява да управлявате гъвкаво ежемесечните си разходи и да се възползвате от разнообразните функционалности на услугата:

  • получавате информация за задължения, очакващи плащане;
  • добавяте абонатни сметки, които да плащате периодично;
  • плащате задължения по вече регистрирани абонатни сметки;
  • правите еднократно плащане, в случай на нужда;
  • получавате известие по имейл;
  • проследявате историята на плащанията.

Регистрация:

  • ако сте абонат на Моята Fibank можете веднага да платите желаните от Вас сметки;
  • ако не притежавате регистрация в системата Моята Fibank – направете първоначална регистрация, след което можете да се възползвате от пълната функционалност на системата.

Сметките Ви за битови услуги са платени навреме с опцията за автоматично плащане чрез Вашата дебитна карта Maestro от Fibank. За целта е необходимо да дадете предварително своето съгласие, като направите еднократна регистрация за ползване на услугата в удобен за Вас клон на Fibank.

За Ваше удобство и сигурност можете:

  • да определите максималната сума, над която да не се извършват плащания;
  • при желание от Ваша страна можете да получавате уведомления чрез SMS и/или имейл за:
    • постъпила нова сметка за плащане - известието се получава 3 дни преди да се извърши плащането;
    • извършено плащане - с информация за сметката, платената сума и датата на плащане;
    • получена сметка над определения от Вас лимит;
    • неуспешно плащане - с информация за сметката, сумата на задължението и точната причина, поради която не е извършено плащането, като недостатъчна наличност, надвишен лимит и др.;
    • неплатена сметка - получавате известие в последния работен ден от месеца или последния ден от определения период за плащане. След това сметката може да се плати само на касите на съответния доставчик на комунални услуги (БТК, М-Тел, Електроразпределение и др.).

Регистрация:

  • посетете избран от Вас клон на Fibank;
  • попълнете формуляр за включване към услугата;
  • посочете абонатните и телефонните номера, задълженията по които желаете да заплащате с Вашата дебитна карта Maestro.

Промяна на данните или анулиране на регистрация можете да направите в клон на Fibank.
За да преустановите ползването на услугата е необходимо да уведомите Банката и да анулирате регистрацията си.

Такси и комисиони:

такса за регистрация за услугата: 5 лв./еднократно
такса за промяна на регистрация: 2 лв./при всяка промяна
такса за всяко плащане: според вида карта
такса за SMS известие:* 0.10 лв.
такса за имейл известие:* 0.05 лв.

*Ако ползвате уведомления чрез SMS и/или имейл, Вие избирате какъв аванс желаете да платите за получаването на имейл и/или SMS известия – 5, 10, 15 или 20 лв. Авансът се удържа автоматично чрез Вашата банкова карта при регистрирането Ви за услугата и може да бъде подновяван автоматично по Ваше желание. Ако не сте заявили автоматично подновяване, операторът на системата ще Ви изпрати безплатно предупреждение, когато платеният от Вас аванс спадне на 10%, за да можете да го подновите.

Полезно е да знаете:

Във връзка с избора на мобилен оператор за роуминг е възможно e да не получите SMS съобщение, в случай че пътувате в чужбина в страна извън Европейския съюз или САЩ.

Ако имате регистрация за получаване на SMS за някоя от услугите на ПЪРВА ИНВЕСТИЦИОННА БАНКА: авторизации с карти, плащане на комунални услуги, движение по сметка, преводи през Виртуалния клон или др. и сте сменили мобилния оператор, запазвайки номера си, моля да ни уведомите за промяната. На cards@fibank.bg изпращайте номера на своя мобилен телефон и информация от кой и към кой оператор сте го прехвърлили. Ние ще се погрижим да продължите да ползвате успешно услугите ни.

Помощ и грижа за клиента