Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
- фирмено обучение;
- отлично възнаграждение;
- усмихнати колеги;
- опитни ръководители;
- банкиране по европейски стандарти.
Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:
валидна до: 14.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 15.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 15.11.2025
Да работиш на позиция с месечно възнаграждение НАД 1700 лв. + изключително атрактивни бонуси
Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
Да получиш:
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 13.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.11.2025
Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с онлайн банкирането на Банката
При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента
Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение
Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи
Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани с онлайн банкирането на Банката
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 14.11.2025
Осигурява ежедневна поддръжка на периферните ИТ системи, с които Банката работи
Участва в параметризацията и настройките на системите
Извършва имплементация на промени на тестова и реална среда
Участва в развитието на ИТ системите, тестването и внедряването на нови продукти и разработки
Участва в тестването на проекти, разработки на изменения и адаптацията на периферните системи в съответствие с бизнес целите на Банката
Участва в решаването на инциденти и проблеми, свързани с нормалната работа на периферните системи
Следи за новости в областта на банковите информационни системи, с оглед решаването на конкретни задачи
Висше образование – степен Бакалавър в областта на икономиката или информационните технологии
Опит в тестване и внедряване на банков софтуер
Опит в инсталация и настройка на софтуерни продукти
Умения за работа с други бази данни
Английски език на работно ниво се счита за предимство
Аналитичност и инициативност
Умения за работа в екип и приоритизация на задачи
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 11.11.2025
Ежедневно администрира основната банкова информационна система и допълнителните ИТ системи, с които Банката работи
Участва в параметризацията и настройките на основната банкова система и свързаните с нея периферни такива
Участва в решаването на проблеми, свързани с нормалната работа на системите
Участва в развитието на основната банкова система, тестването и внедряването на нови продукти и разработки, свързани с нея
Участва в проекти, касаещи банковите системи
Поддържа успешното изпълнение на процедурите по счетоводно приключване на Банката
Следи за ежедневното изпълнение на потребителските процедури, които се стартират по време на счетоводното приключване
Следи за продължителността и грешките от процедурите по счетоводно приключване
Висше образование – степен Бакалавър в областта на информационните технологии
Много добро познаване на Oracle и програмиране на PL/SQL
Умения за работа с други бази данни (различни видове локални данни)
Английски език на работно ниво се счита за предимство
Аналитичност и инициативност
Умения за работа в екип и приоритизация на задачи
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 23.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 24.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 23.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 12.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 30.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 30.11.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 02.12.2025
Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с онлайн банкирането на Банката
При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента
Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение
Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи
Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани с онлайн банкирането на Банката
Средно/висше образование
Ползване на английски език на работно ниво
Умения за работа с Word, Excel и Outlook
Организираност и проактивност
Клиентоориентираност и отлични комуникативни умения
Възможност за работа на сменен режим
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 19.11.2025
Участва в изпълнението на одитни ангажименти, свързани с одити на процеси и дирекции в Централно управление на Банката и Клонова мрежа
Като част от одитната проверка:
Установява коректността и последователността на извършваните дейности по планиране, съхранение на активи, управление на риска или контрол на проверяваното звено в съответствие с приложимата нормативна рамка
Съблюдава за спазването на политиката, плановете, вътрешните контролни правила на Банката и нормативната рамка
Идентифицира области с рисков потенциал и дава препоръки за подобряване на системата за вътрешен контрол
Изготвя или участва в изготвянето на доклад, съдържащ констатираните пропуски по време на одита, причините водещи до тези пропуски, както и препоръки за отстраняването им и насоки за подобряване ефективността на дейностите – обект на проверка
Участва в планиране на одити, подготвя въпросници, разработва одитни методики и тестове
Висше икономическо или юридическо образование
Познания в областта на банковата регулация, в т.ч. наредбите на БНБ и приложимото за банковата дейност законодателство
Професионален опит в банковата сфера е предимство
Професионален опит като вътрешен одитор се счита за предимство
Отлични компютърни умения (Word, Excel, Access)
Възможност за командировки
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 04.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 03.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 03.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 03.12.2025
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
валидна до: 07.12.2025
Осъществява дейности по подготовка, инсталиране и слединсталационно обслужване на АТМ терминални устройства
Консултира клиентите при проблеми с АТМ терминални устройства и предприема своевременно необходимите действия за отстраняването им
Участва при получаване на доставки на АТМ терминални устройства и материали, свързани с тях, както и във воденето на складовите наличности
Работи със специализиран банков софтуер
Изготвя отчети, справки и анализи за дейността си и резултатите от нея
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.
За обща информация
Пишете ни на нашата поща или
попълнете форма за запитване
бул. "Цариградско шосе" 111П, София 1784
Може да отворите адреса в Google Maps