Насърчавайте своите служители и клиенти за следното:
Практикуване на добра хигиена
- Спрете ръкостискането - използвайте други безконтактни методи при поздрав
- Почиствайте дръжките на вратата и напомняйте по имейл за миенето им
- Насърчавайте безконтактните плащания, за да ограничите употребата на банкноти
- Дезинфекцирайте редовно повърхности като дръжки на врати, маси, бюра и перила
- Увеличете вентилацията чрез отваряне на прозорците или настройка на климатиците
Избягване на струпванията на хора
- Използвайте резервации и графици, за да ограничите потока от хора
- Използвайте онлайн трансакции, когато е възможно
- Обмислете ограничаване на посещаемостта на по-големи събития
За транспортния бизнес, такситата и споделените пътувания
- Дръжте прозорците отворени, когато е възможно
- Дръжте прозорците отворени, когато е възможно
- Увеличете вентилацията
- Редовно дезинфекцирайте повърхностите