За поредна година Fibank е любима марка сред банките в България

Fibank беше отличена в категорията „Финансови институции” на единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ”.

Над 40 000 потребители подкрепиха любимите си брандове, като признанието за Fibank е четвърто от създаването на класацията. Конкурсът се провежда за единадесета поредна година от списание Business Lady.

Потребителите гласуваха в 3 етапа, като на финала се състезаваха трите марки с най-добри резултати. В категорията „Финансови институции” Fibank беше безспорен лидер и спечели убедително пред конкурентите си. Отличителното за класацията „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ” е, че тя не разчита на жури при номинациите и гласуването, а единствено на потребителските предпочитания.

Наградата за любима марка за 2019 г., която Fibank получи и през 2011 г., 2012 г. и 2018 г., е логичен резултат на тенденцията банката да развива постоянно дейността си в посока иновативни и близки до клиентските нагласи продукти и услуги. Най-голямата банка с български капитал и вече над 25 години е институцията, подкрепяща гражданите, бизнеса, развитието на културата и спорта в страната.