Fibank получи ценно признание от годишните награди на B2B Media. Кампанията ни за клиенти във връзка с пандемията, причинена от разпространението на коронавируса COVID-19, бе класирана на второ място в категория „Кoмпания с кауза”.
Наградената кампания „COVID-19” се състои от микс, включващ посланието ни за отсрочване на вноски по кредити, посланията „Плащай безконтактно” и „Банкирай дигитално” - като част от мерките за превенция при борбата с COVID-19. До сега Първа инвестиционна банка е получавала редица отличия от годишните награди на B2B Media. През 2018 г. спечелихме първо място в категория „Социално отговорна кампания” с благотворителния ни календар с ДНК и второ място за „Бизнес дебют на годината” с програмата ни SmartLady. През 2017 г. банката бе удостоена с 3 награди: първо място за „Иновативна идея на годината” за дебитните карти за деца и тийнейджъри, предлагани от Fibank и второ място в категория „Технологична иновация на годината” за дигиталната карта от Fibank. Дигиталната ни карта се нареди и на трето място в категорията „Мобил- на иновация”.