Свободни позиции

Свободни позиции

присъединете се към нашия екип!

  • валидна до: 25.05.2025

    Оценител

    София
    Оценител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ОЦЕНИТЕЛ, ГР. СОФИЯ
    Ref.№ OA/05250

    Принос и ключови отговорности:

    • Изготвяне на самостоятелни оценки на обезпечения за целите на Банката за недвижими имоти, машини, съоръжения, земеделски земи
    • Преглед на изготвени оценки от външни оценители
    • Анализ на състоянието на пазарната среда и периодичен преглед на използваните коефициенти и методики за оценка на активите

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше техническо образование, като специалност Строителство, Геодезия или Машиностроене се счита за предимство
    • Сертификат за оценителска правоспособност, издаден от КНОБ
    • Професионален опит в оценката на активи
    • Добри компютърни умения /MSOffice/
    • Организираност, отговорност и лоялност
    • Много добри комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 25.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 02.05.2025

    Специалист "Валутни разплащания"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Валутни разплащания, Дирекция ИТ, гр. София

    Ref.No IT/0502VR

    Принос и ключови отговорности:

    • Получава, координира, обработва, осчетоводява и контролира всички входящи и изходящи плащания на Банката в чуждестранна валута на ниво Валутна наличност
    • Поддържа и координира цялата необходима кореспонденция, свързана с документооборота по трансакциите
    • Контролира, координира и участва пряко в получаване, обработка, осчетоводяване, проверка и излъчване на валутни преводи
    • Контролира, координира и участва пряко в получаване, обработка, проверка, издаване и осчетоводяване на чекове
    • Следи и отговаря за условията по споразуменията с чуждестранните банки кореспонденти по отношение на комисионните, свързани с плащанията на Банката, рекламациите, и дейността по обработка на чекове

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование
    • Отлично владеене на английски език – писмено и говоримо
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Аналитично мислене
    • Нагласа и умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 02.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 03.05.2025

    Специалист "Кредитна администрация-юридически лица"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Кредитна администрация-юридически лица, Дирекция Кредитна администрация

    Ref.No KA/0503SpUL

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва дейности, свързани с администриране на кредитни сделки с юридически лица

    • Поддържа и актуализира електронна база данни с кредитни сделки с информация за  регистриране, предоговаряне, преструктуриране, корекции по сделките и др.

    • Изготвя, води и архивира регистри и досиета по кредитните сделки в електронен и хартиен формат

    • Изготвя и участва в изготвянето на анализи, справки и отчети за дейността, свързана с администриране на кредитни сделки

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образованиe
    • Опит в областта на кредитирането на фирми е предимство
    • Добри компютърни умения - банков софтуер, MS Office (познаване на Access се счита за предимство)
    • Ползване на английски език на работно ниво
    • Прецизност и дисциплинираност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 03.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 05.05.2025

    Специалист

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ

    В ДИРЕКЦИЯ ДИГИТАЛНО БАНКИРАНЕ гр. София

    Реф. № DB/0503DP

    Принос и ключови отговорности:

    • Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с  онлайн банкирането на Банката

    • При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента

    • Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение

    • Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи  

    • Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани  с онлайн банкирането на Банката

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/висше образование
    • Ползване на английски език на работно ниво
    • Умения за работа с Word, Excel и Outlook
    • Организираност и проактивност
    • Клиентоориентираност и отлични комуникативни умения
    • Възможност за работа на сменен режим

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 03.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 07.05.2025

    Технически секретар

    София
    Технически секретар

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР

    Реф. № OKKO/0507TS

    Принос и ключови отговорности:

    • Отговаря на телефонни запитвания от клиенти на Банката и насочва телефонните обаждания и съобщения към отговорните служители
    • Съдейства при организацията на посещения на клиенти и партньори със служители на Банката
    • Организира работни срещи и други работни ангажименти на служители в Банката
    • Организира поддържането и подреждането на офиса и помещенията за срещи в съответствие с изискванията

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Добри комуникативни умения и желание за работа в екип
    • Позитивност, организираност и инициативност
    • Ползване на английски език на работно ниво се счита за предимство
    • Подходяща за студенти, хора с малко или без опит
    • Желание за развитие и потенциал за обучение в корпоративна среда с утвърдени стандарти и високо ниво на професионализъм

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 07.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.05.2025

    Технически изпълнител сигурност

    София
    Технически изпълнител сигурност

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ТЕХНИЧЕСКИ ИЗПЪЛНИТЕЛ СИГУРНОСТДирекция Сигурност, гр. София

    Ref.No Sec/0508TIzp

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва контрол на достъпа и пропускателна дейност в административните сгради и обекти на банката
    • Отговаря за отваряне и затваряне на офиса

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно образование
    • Умения за работа със сигнално-охранителна, пожароизвестителна и пожарогасителна техника е предимство
    • Желание за работа на сменен режим

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 09.05.2025

    Специалист "Управленски информационни системи и Бюджет"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ УПРАВЛЕНСКИ ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ И БЮДЖЕТ, ДИРЕКЦИЯ ФИНАНСИ

    Ref.No F/Sp0509UISB

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в изготвянето на финансовите отчети на Банката, предназначени за ръководството – дневни, месечни, тримесечни и годишни, както и допълнителни справки
    • Участва в съставянето и предоставянето на необходимата информация при одитирането на Банката, както и в годишното приключване
    • Участва в изготвянето и актуализирането на финансовия план на Банката

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование в областта на икономиката
    • Професионален опит на аналогична позиция и/или като финансов специалист, консултант, одитор, се счита за предимство
    • Умения за работа с MS Excel, Word, PowerPoint
    • Владеене на английски език се счита за предимство
    • Умения за работа в екип
    • Аналитичност и умения за бърза обработка на цифрови данни

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 09.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.05.2025

    Риск мениджър "Кредитен риск"

    София
    Риск мениджър

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Риск мениджър Кредитен риск, Дирекция Управление на риска, гр. София

    Ref.No UR/RM0511KR

    Принос и ключови отговорности:

    • Оценка и анализ на кредитния риск на юридически лица въз основа на финансови отчети, кредитна история, прогнозни парични потоци и др.
    • Изготвяне на риск становища във връзка с постъпили искания за одобрение на кредитни експозиции, идентифициране на основните източници на кредитен риск и предлагане на оптимални решения за неговото избягване или редуциране
    • Подпомагане и информационно обезпечаване дейността на Кредитния съвет, а при необходимост и другите действащи комитети и съвети в Банката
    • Проследяване спазването на вътрешните и регулаторните изисквания по отношение на кредитните експозиции на Банката
    • Съдействие при създаването и актуализирането на вътрешни политики и процедури за управление на кредитния риск

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование, специалност: Финанси, Счетоводство и контрол, Банково дело, или друга сходна специалност
    • Познаване на закони, наредби, методически указания на БНБ, свързани с банковата дейност
    • Познаване на национални и международни счетоводни стандарти
    • Професионален опит в областта на кредитирането на юридически лица
    • Добри компютърни умения /MS Office/
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Аналитично мислене
    • Нагласа и умение за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 11.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 11.05.2025

    Специалист „Кредити на фирми“

    Велико Търново
    Специалист „Кредити на фирми“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИРМИ, ГР. ВЕЛИКО ТЪРНОВО

    Ref.№ BN/VT0511KF

    Принос и ключови отговорности:

    • Осъществява контакт с потенциални нови клиенти, с цел предлагане и продажба на кредитни продукти за микропредприятия, еднолични търговци и малки и средни предприятия
    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит с цел привличане на нови клиенти за отдела
    • Поддържа активна връзка с настоящи клиенти, идентифицира нуждите им с оглед информиране и предлагане на нови/промоционални продукти и услуги
    • Оформя документално кредитните сделки за юридически лица – изготвя договори за кредит, залог, записи на заповед и други документи в зависимост от конкретната сделка, съгласува ги с юрист на Банката и ги предлага за подписване от оправомощените да представляват Банката и клиента лица
    • Извършва периодични кредитни анализи на кредитополучателите и проверка на обезпеченията в съответствие с вътрешно-банковите изисквания
    • Изготвя договори, анекси и други документи за документално оформяне на предoговарянето/ преструктурирането на кредитни сделки
    • Отговаря за цялостното оформяне на документацията, свързана с исканията за отпускане на банкови кредити и обезпеченията по тях.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование
    • Минимум 1 година професионален опит в кредитиране на юридически лица във финансова институция
    • Умения за водене на преговори и продажба на банкови продукти
    • Много добри компютърни умения – MS Office
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Способност и нагласа за работа в екип
    • Желание и изградени умения за активна работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 11.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 14.05.2025

    Специалист Кредитен контрол

    Пловдив
    Специалист Кредитен контрол

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    Специалист Кредитен контрол, Дирекция Кредитна администрация, гр. Пловдив

    Ref.No KA/0514SpKK

    Принос и ключови отговорности:

    • Проследява изпълнение на договорни условия по кредитни сделки
    • Извършва проверка на документите преди усвояване съобразно условията в договора за кредит
    • Извършва последващ контрол по кредитни сделки
    • Поддържа електронен архив на разходо-оправдателните документи по сделките
    • Изготвя анализи, справки и отчети за дейността си и резултатите от нея

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо или техническо образование – степен Бакалавър
    • Професионален опит в областта на кредитирането на фирми
    • Познаване на нормативната уредба за банковата дейност и отчетност
    • Добри компютърни умения - банков софтуер, MS Office
    • Ползване на английски език на работно ниво
    • Прецизност и дисциплинираност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 14.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 14.05.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Ботевград
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. БОТЕВГРАД

    Реф. BN/Bot0514FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като работата е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 14.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 05.05.2025

    Специалист „Кредити на фирми“

    Плевен
    Специалист „Кредити на фирми“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИРМИ, гр. ПЛЕВЕН

    Ref.№ BN/Ple0505KF

    Принос и ключови отговорности:

    • Осъществява контакт с потенциални нови клиенти, с цел предлагане и продажба на кредитни продукти за микропредприятия, еднолични търговци и малки и средни предприятия
    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит с цел привличане на нови клиенти
    • Поддържа активна връзка с настоящи клиенти, идентифицира нуждите им с оглед информиране и предлагане на нови/промоционални продукти и услуги
    • Извършва периодични кредитни анализи на кредитополучателите и проверка на обезпеченията в съответствие с вътрешно-банковите изисквания
    • Отговаря за цялостното оформяне на документацията, свързана с исканията за отпускане на банкови кредити и обезпеченията по тях.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър със специалности в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление
    • Минимум 1 година професионален опит в кредитиране на юридически лица във финансова институция
    • Умения за водене на преговори и продажба на банкови продукти
    • Много добри компютърни умения – MS Office
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 05.05.2025г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 23.05.2025

    Специалист „Кредити на физически лица“

    Пазарджик
    Специалист „Кредити на физически лица“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА , гр. Пазарджик

    Ref. No BN/PZ0523KFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на клиенти на Банката – физически лица
    • Извършва анализ, договаря условия и структурира сделки
    • Участва в процеса на управление на кредити за физически лица на всеки етап от развитието им

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование и опит в работа с клиенти в процес на кредитиране в банка/финансова институция
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Ориентираност към резултат и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 23.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.05.2025

    Мениджър Финансиране и управление на проекти – малки и средни предприятия

    София
    Мениджър Финансиране и управление на проекти – малки и средни предприятия

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Мениджър Финансиране и управление на проекти – малки и средни предприятия, Дирекция Банкиране на малки и средни предприятия, гр. София

    Ref.№ SME/0506FUP

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит
    • Aнализира и оценява финансовото състояние на клиента, обекта на кредитиране и обезпеченията, съгласно Вътрешните правила за кредитиране на Банката
    • Поддържа взаимоотношения с клиентите във връзка със сключването на кредитни сделки, отпускане и управление на кредитните улеснения до пълното им погасяване
    • Оформя документите по кредитните сделки и поддържа кредитните досиета до окончателното издължаване на кредитите
    • Консултира клиентите по всички банкови продукти и услуги насочени към юридически лица (масово плащане, бизнес кредитна карта, електронно банкиране, банкови гаранции и акредитиви, застраховки на обезпечения, хеджиране и др.)
    • Администрира отпуснатите кредити - целево използване на средствата, събиране на изискуеми погасителни вноски, такси, комисиони, отнасяне в просрочие, осчетоводяване на обезпечението, въвеждане в информационната система на настъпили промени и др.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – специалност в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление е предимство
    • Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо
    • 2 години професионален опит на аналогична позиция
    • Задълбочени познания в сферата на фирменото кредитиране
    • Отлични компютърни умения – MS Office, Internet
    • Висока аналитичност, ориентираност към резултат и потребност от постижения
    • Клиенториентираност и умения за ефективна комуникация

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.05.2025г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.05.2025

    Специалист "Администриране на връзки с клиенти – малки и средни предприятия"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Администриране на връзки с клиенти – малки и средни предприятия, Дирекция Банкиране на малки и средни предприятия, гр. София


    Ref. No
    SME/0506Admin

    Принос и ключови отговорности:

    • Администрира кредитни сделки и договори за банково обслужване на клиенти
    • Документално оформя договори за обслужване, кредитни сделки, изготвя договори и документи за учредяване и подновяване на обезпечения
    • Обработва счетоводни данни на клиентите на дирекция Банкиране на малки и средни предприятия
    • Участва пряко при изготвянето на застрахователни сертификати по сключени между Банката и Застрахователни компании рамкови споразумения

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование - специалност в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление е предимство
    • Опит на аналогична позиция е предимство
    • Работа със специализиран банков софтуер
    • Организираност и умения за работа в екип
    • Инициативност и проактивност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 23.05.2025

    Специалист "Организация и инсталиране на терминални устройства"

    Шумен
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ОРГАНИЗАЦИЯ И ИНСТАЛИРАНЕ НА ТЕРМИНАЛНИ УСТРОЙСТВА - РЕГИОН ШУМЕН

    Ref.№ BN/SH0523OITU-R

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в привличане на нови търговци, чиито обекти са подходящи за инсталиране на терминални устройства (POS) в регион Шумен (Шумен, Разград, Търговище)
    • Води преговори и кореспонденция с клиенти относно договаряне на финансовите условия за ПОС
    • Извършва дейности, свързани с обслужване и мониторинг на реални и виртуални търговци в регион Шумен
    • Прави проучвания на подходящи места за инсталиране на банкомати и извършва необходимите действия по монтаж, пускане в експлоатация и текущо обслужване в регион Шумен

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше техническо или икономическо образование се счита за предимство
    • Познания в областта на терминалните устройства (ПОС и АТМ) е конкурентно предимство
    • Нагласа и умения за работа с клиенти
    • Добри комуникативни умения
    • Способност за работа в екип
    • Валидна шофьорска книжка

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 23.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.05.2025

    Специалист "Корпоративно банкиране"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Корпоративно банкиране, направление Управление на кредитни улеснения, гр. София 

    Ref. No UKU/Sp0508KB

    Принос и ключови отговорности:

    • Изготвя необходимите справки и отчети, свързани с дейността на дирекция Банкиране на Големи предприятия и Банкиране на малки и средни предприятия
    • Участва в разработването на проекти, свързани с развитието на системите и справките на дирекция Банкиране на Големи предприятия и Банкиране на малки и средни предприятия
    • Поддържа и актуализира Регистър свързаност на клиенти на Банката
    • Изготвя презентации, във връзка с дейността на дирекция Банкиране на Големи предприятия и Банкиране на малки и средни предприятия
    • Работи съвместно със служители от други дирекции в Банката в случаите, в които е необходимо за изпълнение на поставените задачи

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование
    • Отлични компютърни умения, познания и умения, включително MS Office, Word, Excel, Power point, SQL, Accesses
    • Владеене на английски език е предимство
    • Индивидуалност и проактивност
    • Организираност и динамичен поведенчески стереотип
    • Добри комуникативни умения
    • Отговорност, коректност, лоялност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.05.2025г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.05.2025

    Специалист “Управление на кредитни улеснения”

    София
    Специалист “Управление на кредитни улеснения”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Управление на кредитни улесненияНаправление Управление на кредитни улеснения, гр. София

    Ref.No UKU/0508Admin

    Принос и ключови отговорности:

    • Администрира кредитни сделки на корпоративни клиенти като изготвя договори, протоколи, справки, анекси и архивира досиета
    • Поддържа кореспонденция с корпоративни клиенти, като подготвя и изпраща писмени референции, уведомления, покани, извлечения
    • Оперативно подпомага кредитните специалисти от клоновете на Банката по отношение на обслужването и управлението на кредитни експозиции на корпоративни клиенти
    • Участва пряко при вписване надлежно и своевременно обезпеченията в съответните регистри
    • Участва пряко при изготвянето на застрахователни сертификати по сключени между Банката и Застрахователни компании рамкови споразумения

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование
    • Актуален професионален опит и задълбочени познания в сферата на фирмено кредитиране
    • Много добри компютърни умения – MS Office, Internet
    • Владеене на английски език е предимство
    • Висока аналитичност, ориентираност към резултат и потребност от постижения
    • Клиенториентираност и умения за ефективна комуникация
    • Организираност и динамичен поведенчески стереотип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 12.05.2025

    Деловодител - куриер

    София
    Деловодител - куриер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ДЕЛОВОДИТЕЛ - КУРИЕР, ДИРЕКЦИЯ АДМИНИСТРАТИВНА, гр. СОФИЯ

    Ref. No A/0512D

    Принос и ключови отговорности:

    • Обработва входяща и изходяща кореспонденция на Банката
    • Участва в разпределението на документите в Банката според установените правила и практики
    • Отговаря за отчитането на разходи на отдела, като изпълнява стриктно и навременно всички действия според утвърдените правила

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно образование
    • Опит на аналогична позиция или друга, свързана с административни дейности, е предимство
    • Много добри компютърни умения, работа със специализиран софтуер
    • Умения за работа в екип
    • Организираност и дисциплинираност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 12.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.05.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Плевен
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. ПЛЕВЕН

    Реф. BN/Ple0530FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.05.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.