Кои сме ние - НИЕ СМЕ:
- Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
- Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
- Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация
Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:
- Цветни, интересни и стойностни личности
- Професионалисти със стремеж към максималното
- Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
Ref.No IT/Sf0425SD
Принос и ключови отговорности:
- Оказва помощ на служителите на Банката за разрешаване на възникнали инциденти или проблеми, свързани с информационните банкови системи, или специализиран софтуер
- Регистрира, отстранява или ескалира заявки за възникнали инциденти или проблеми, свързани с информационните банкови системи, или специализиран софтуер
- Анализира и класифицира възникнали инциденти или проблеми, свързани с информационните системи на Банката
- Тества нови и стари продукти, екрани и процедури
За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:
- Висше образование – степен Бакалавър
- Минимум 3 години професионален опит в банка в дейности, свързани с ползване на основния банков софтуер
- Професионален опит в дейности в сферата на ИТ се счита за предимство
- Много добри познания и умения за работа с информационните банкови системи: Flexbranch, BFSBranch, Flexcube Host
- Владеене на английски език на работно ниво – писмено и говоримо
- Умения за работа в екип
- Аналитичност
Перспективи и възможности:
- Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
- Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
- Да получиш:
Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.