Свободни позиции

Свободни позиции

присъединете се към нашия екип!

  • валидна до: 20.08.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Слънчев бряг
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, офис Слънчев бряг

    Реф. BN/SLUB0820FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 20.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.08.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Варна
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. ВАРНА

    Реф. BN/V0829FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 10.09.2025

    Management Information Systems and Budget Senior Specialist

    София
    Management Information Systems and Budget Senior Specialist

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Management Information Systems and Budget Senior Specialist, Finance Department, Sofia

    Ref. No F/GlSp0910UISB

    Contribution and key responsibilities:

    • Prepares the Bank's financial reports for the Bank’s management on a regular basis

    • Participates in preparing and supplying necessary information for the Bank's auditing and is involved in the annual financial closing

    • Conducts daily monitoring of changes in the Bank's financial metrics, analyzes trends, and reports them

    • Participates in the development and updating of the Bank's financial plan

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor’s degree in the field of economics

    • At least 1 year of professional experience in a similar position and/or as a financial analyst, consultant, auditor

    • Advanced knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint

    • Fluency in English is considered an advantage

    • Teamwork skills

    • Analytical skills and ability to quickly process numerical data

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 10 September 2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.08.2025

    Специалист „Кредити на фирми“

    Варна
    Специалист „Кредити на фирми“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИРМИ, ГР. ВАРНА

    Ref.№ BN/VAR0829KF

    Принос и ключови отговорности:

    • Осъществява контакт с потенциални нови клиенти, с цел предлагане и продажба на кредитни продукти за микропредприятия, еднолични търговци и малки и средни предприятия
    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит с цел привличане на нови клиенти
    • Поддържа активна връзка с настоящи клиенти, идентифицира нуждите им с оглед информиране и предлагане на нови/промоционални продукти и услуги
    • Извършва периодични кредитни анализи на кредитополучателите и проверка на обезпеченията в съответствие с вътрешно-банковите изисквания
    • Отговаря за цялостното оформяне на документацията, свързана с исканията за отпускане на банкови кредити и обезпеченията по тях.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър със специалности в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление
    • Минимум 1 година професионален опит в кредитиране на юридически лица във финансова институция
    • Умения за водене на преговори и продажба на банкови продукти
    • Много добри компютърни умения – MS Office
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.08.2025

    Специалист „Кредити на физически лица“

    Варна
    Специалист „Кредити на физически лица“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА, гр. Варна

    Ref. No BN/V0829KFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Предлага кредитни продукти на клиенти на Банката – физически лица
    • Извършва анализ, договаря условия и структурира сделки
    • Участва в процеса на управление на кредити за физически лица на всеки етап от развитието им

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование и опит в работа с клиенти в процес на кредитиране в банка/финансова институция
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Ориентираност към резултат и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 29.08.2025

    Технически секретар

    София
    Технически секретар

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ТЕХНИЧЕСКИ СЕКРЕТАР

    Реф. № OKKO/0829TS-8

    Принос и ключови отговорности:

    • Отговаря на телефонни запитвания от клиенти на Банката и насочва телефонните обаждания и съобщения към отговорните служители
    • Съдейства при организацията на посещения на клиенти и партньори със служители на Банката
    • Организира работни срещи и други работни ангажименти на служители в Банката
    • Организира поддържането и подреждането на офиса и помещенията за срещи в съответствие с изискванията

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Добри комуникативни умения и желание за работа в екип
    • Позитивност, организираност и инициативност
    • Ползване на английски език на работно ниво се счита за предимство
    • Подходяща за студенти, хора с малко или без опит
    • Желание за развитие и потенциал за обучение в корпоративна среда с утвърдени стандарти и високо ниво на професионализъм

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 29.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 27.08.2025

    СТАЖАНТ в дирекция Административна

    София
    СТАЖАНТ в дирекция Административна

    Търсим и развиваме Естествения интелект: Стажантска програма 2025 на Fibank:

    • За всички млади хора в началото на професионалния си път, които вярват в себе си и се чувстват единствени и неповторими в желанието и възможностите си да знаят и могат нови и различни неща, на едно различно място, с уникален екип и различен работодател
    • Времето и мястото, където след тежка сесия можеш да носиш новите си дрехи, да си успешен днес и сега и да се влюбиш в бъдещата си кариера
    • Най-добрата среда за естественото любопитство, енергия и въображение на дръзки, красиви и сполучливи умове
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Стани част от екипа на Fibank като СТАЖАНТ в дирекция Административна

    Дирекция Административна е с основна дейност, свързана с техническо обслужване и поддръжка на сградния и автомобилния парк на Банката, деловодното обслужване и архииране на всички банкови документи, почистване и ремонтни дейности на банковите офиси и градинските пространства около тях.

    Ако ти си:

    • Инициативен и проактивен
    • Завършил средно образование или си студент
    • Имаш интерес към административна и организационна дейност
    • Имаш умения и опит с MS Office - Word и Excel

    И искаш да:

    • Подпомагаш дейността по регистрация, обработка, разпределяне и съхранение на документите в системата на Банката
    • Разпределяш входяща и изходяща кореспонденция и насочваш към отговорните звена в Банката
    • Подпомагаш служителите в отдел Деловодство в извършването на административни и организационни дейности

    Ние ти предлагаме:

    • Да откриеш себе си, своята посока, пътя си, а защо не и крайната дестинация;

    • Реални работни предизвикателства и участие в работа по значими проекти;

    • Изцяло гъвкаво работно време и мотивиращо възнаграждение;

    • Обучение от персонални ментори - висококвалифицирани експерти в своята област;

    • Възможност за реализация в Банката след успешно преминаване на стажа;

    Как мога да кандидатствам за участие в Стажантска програма 2025 на Fibank:

    Изпрати кратко CV на jobs@fibank.bg до 27.08.2025 г., като в мейла посочиш референтен номер SP/0827Adm.

    Очаквай покана за интервю за одобрение.

    Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 17.08.2025

    СТАЖАНТ в клон на Банката

    Козлодуй
    СТАЖАНТ в клон на Банката

    Търсим и развиваме Естествения интелект: Стажантска програма 2025 на Fibank:

    • За всички млади хора в началото на професионалния си път, които вярват в себе си и се чувстват единствени и неповторими в желанието и възможностите си да знаят и могат нови и различни неща, на едно различно място, с уникален екип и различен работодател
    • Времето и мястото, където след тежка сесия можеш да носиш новите си дрехи, да си успешен днес и сега и да се влюбиш в бъдещата си кариера
    • Най-добрата среда за естественото любопитство, енергия и въображение на дръзки, красиви и сполучливи умове
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Стани част от екипа на Fibank като С

    СТАЖАНТ в клон на Банката, гр. Козлодуй

    В банков клон на Fibank основната дейност е свързана с консултиране на клиентите, извършване на касови и безкасови операции, предлагане и продажба на банкови продукти и услуги на фирми и на физически лица

    Ако ти си:

    • Инициативен и проактивен

    • Завършил средно образование или си студент

    • Имаш интерес към развитие в банковата сфера, предлагане и продажба на банкови продукти, работа с клиенти

    • Имаш умения и опит с MS Office - Word и Excel

    • Владееш английски език на работно ниво

    И искаш да:

    • Подпомагаш дейностите по извършване на безкасови банкови операции

    • Съдействаш на клиентите при попълване на формуляри/документи, въвеждане на платежни нареждания

    • Оказваш съдействие на специалистите в банковия офис в административната дейност– подреждане и архивиране на досиета

    Ние ти предлагаме:

    • Да откриеш себе си, своята посока, пътя си, а защо не и крайната дестинация;

    • Реални работни предизвикателства и участие в работа по значими проекти;

    • Изцяло гъвкаво работно време и мотивиращо възнаграждение;

    • Обучение от персонални ментори - висококвалифицирани експерти в своята област;

    • Възможност за реализация в Банката след успешно преминаване на стажа;

    Как мога да кандидатствам за участие в Стажантска програма 2025 на Fibank:

    Изпрати кратко CV на jobs@fibank.bg до 17.08.2025 г., като в мейла посочиш референтен номер SP/0817Koz.

    Очаквай покана за интервю за одобрение.

    Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.08.2025

    Чистач

    София
    Чистач

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ЧИСТАЧ, град София

    Реф. № BN/SF0830Ch

    Принос и ключови отговорности:

    • Отговаря за поддържане на изрядна чистота и представителен вид на офисите и банковите салони на Първа инвестиционна банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Мотивация за работа по позицията
    • Опит в аналогични дейности
    • Организираност
    • Лоялност, дискретност и коректност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.08.2025

    Специалист "Финансово анализиране"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ФИНАНСОВО АНАЛИЗИРАНЕ, НАПРАВЛЕНИЕ ФИНАНСОВО АНАЛИЗИРАНЕ, гр. София

    Ref.: CB/0728FA

    Принос и ключови отговорности:

    • Изготвя анализи и становища за финансовото състояние на кредитоискателите в дирекции Банкиране на големи предприятия и Банкиране на малки и средни предприятия
    • Регулярно подготвя финансови анализи и прогнози за кредитополучателите в дирекции Банкиране на големи предприятия и Банкиране на малки и средни предприятия
    • Поддържа база данни с финансови и пазарни показатели за основните видове бизнес, застъпен в кредитния портфейл на Банката

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование, степен Магистър
    • Умения за изготвяне на финансови анализи
    • Много добри компютърни умения /MS Office – Word, Excel/
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Висока аналитичност, ориентираност към резултат и потребност от постижения
    • Клиентоориентираност и умения за ефективна комуникация

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.07.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 18.08.2025

    Devops Specialist

    София
    Devops Specialist

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Devops Specialist at IT Infrastructure and Operations Department, Sofia

    Ref. No IT/0816Devops

    Contribution and key responsibilities:

    • Automate infrastructure processes using scripting languages and DevOps tools
    • Develop and maintain CI/CD (Continuous Integration/Continuous Deployment) systems for automatic testing, building, and deploying software products
    • Create and maintain infrastructure resources necessary for the operation of applications, such as virtual machines, containers, and networks
    • Provide monitoring of applications and infrastructure using tools like Prometheus, Grafana, ELK Stack, and others
    • Manage and control the versions of configuration files and environments used in various stages of software development and deployment
    • Facilitate communication and collaboration between developers and operations teams by implementing processes and tools that support DevOps culture
    • Respond to incidents and issues occurring in production environments to minimize service disruptions
    • Analyze the root causes of incidents to apply long-term solutions for preventing recurring problems
    • Work closely with developers, QA (Quality Assurance) teams, IT Operations, and other stakeholders to ensure smooth and efficient development, testing, and deployment of software products

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree – Economics or Computer Technology
    • Professional experience – at least 1 year on a similar position
    • Scripting skills (Bash, Python, etc.)
    • Knowledge and experience with Java applications running on Tomcat
    • Working with NGINX, Apache as a web server and reverse proxy
    • Experience with Gitlab, Jenkins, Artifactory, JIRA and other popular DevOps tools
    • Experience with tools such as Kubernetes, ELK Stack and others
    • Experience with Linux operating systems
    • Good computer command - skills for working with Ms Office products
    • Proficiency in English at work level - written and spoken
    • Team-work oriented
    • Analytical and proactive

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 16.08.2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 21.08.2025

    Data analysis and business development specialist

    София
    Data analysis and business development specialist

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Data analysis and business development specialist at DIGITAL BANKING DEPARTMENT, Sofia Ref. No DB/0821DABD

    Contribution and key responsibilities:

    • Coordinate and execute the delivery of customer communications via digital channels (push notifications, email, SMS, Viber), based on internal requests from various business units
    • Analyse key performance indicators (KPIs) for mobile and online banking usage and propose data-backed initiatives to boost customer engagement and product adoption
    • Build and manage targeted customer segments based on behaviour, demographics, and other criteria, to support personalized campaigns and strategic outreach
    • Participate in cross-functional projects focused on the development and positioning of digital channels
    • Collaborate closely with teams across Marketing, Retail, IT, and other departments to ensure effective campaign implementation and project execution
    • Utilize databases and BI tools to extract, process, and interpret complex data sets, transforming them into actionable business insights
    • Monitor industry trends, competitive digital offerings, and best practices in digital banking and omnichannel communications

    For efficiency and effective role performance:

    • University degree in Economics, Business, Marketing, Statistics, or a related field
    • At least 1 year of professional experience in data analysis, digital marketing, CRM, or customer communication roles
    • Strong analytical skills and the ability to turn data into actionable insights
    • Knowledge in BI Tool - Tableau
    • Knowledge of SQL and/or PL/SQL
    • Strategic thinking and the ability to prioritize effectively in a fast-paced environment
    • Excellent command of written and spoken English
    • Meticulous attention to detail, excellent communication skills, and a results-oriented mindset
    • Experience working with campaign management platforms and mass communication tools is a plus

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 21 August 2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 25.08.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Бургас
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, гр. Бургас

    Реф. BN/b0825FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 25.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 25.08.2025

    Валутен касиер

    Слънчев бряг
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Валутен касиер, гр. Слънчев бряг

    Реф. №: BN/SLUB0825Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 25.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 25.08.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Приморско
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,  гр. Приморско

    Реф. BN/PRIM0825FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 25.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 25.08.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Созопол
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, офис Созопол

    Реф. BN/sz0825FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 25.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 17.08.2025

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Троян
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,  гр. Троян

    Реф. BN/TROY0817FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Има ключова отговорност за осигуряване на високия стандарт на обслужване и качествено клиентско преживяване в най-клиентоориентираната българска банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като позицията е подходяща за студент с възможност за работа на пълен работен ден
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Проактивност, инициативност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 17.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.08.2025

    Специалист с гръцки език

    София
    Специалист с гръцки език

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ С ГРЪЦКИ ЕЗИК В ДИРЕКЦИЯ ДИГИТАЛНО БАНКИРАНЕ гр. София

    Реф. № DB/GR0830DP

    Принос и ключови отговорности:

    • Оказва съдействие на клиентите по телефон при въпроси относно работата с  онлайн банкирането на Банката

    • При необходимост извършва изходящи обаждания с цел разрешаване на затруднения при използването на услугата от страна на клиента

    • Отговаря на имейли и онлайн запитвания от клиенти във връзка с използването на електронното банкиране или мобилното приложение

    • Извършва изходящи обаждания с цел допълнително потвърждение на преводи  

    • Оказва съдействие по телефон на служителите от банковите офиси при въпроси, свързани  с онлайн банкирането на Банката

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно образование
    • Ползване на английски език и гръцки език на работно ниво
    • Умения за работа с Word, Excel и Outlook
    • Организираност и проактивност
    • Клиентоориентираност и отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 31.08.2025

    Business Analyst

    София
    Business Analyst

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: Business Analyst at Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/Sp0831BA

    Contribution and key responsibilities:

    • Collaborate with business stakeholders to gather requirements and translate them into epics and user stories in Jira
    • Manage product backlog and track the progress of new features in Jira
    • Analyze and prepare documentation for the implementation of new or improved features in mobile and web platforms for digital banking
    • Communicate effectively with development teams, including developers and UI/UX designers
    • Participate in workshops and regular meetings with external vendors
    • Engage in the execution of daily business as usual activities, contributing to processes that support the daily operations of the department

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree
    • Basic understanding of Atlassian Jira, including creating epics and user stories
    • Experience in preparing sequence diagrams using BPMN methodology
    • Experience or interest in Business Analysis or Product Ownership
    • Interest in improving customer and user experience
    • Familiarity with Agile working environment is a plus
    • Exposure to the banking or financial sector is a plus
    • Proficiency in English
    • Good communication and teamwork skills
    • Strong problem-solving skills and attention to detail
    • Creative and analytical mindset

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 31 August 2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 22.08.2025

    GenAI Prompt Engineer

    София
    GenAI Prompt Engineer

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position: GenAI Prompt Engineer, Digital Banking Department, Sofia

    Ref. No DB/0822RPA

    Contribution and key responsibilities:

    • Create, edit, and review prompts for various tasks such as text generation, summarization, sentiment analysis, and data analysis to interact effectively with generative AI models, ensuring high-quality, relevant, and contextually accurate outputs
    • Follow prompt engineering best practices and standards, including prompt quality, prompt testing, prompt documentation, and prompt optimization
    • Build and maintain Retrieval-Augmented Generation (RAG) workflows
    • Utilize Python for building automation tools, API integration, web requests, web crawling, and scraping to collect and prepare data for RAG pipelines and generative AI workflows
    • Deploy, troubleshoot and resolve issues and defects, integrating solutions into CI/CD pipelines using Docker and Jenkins
    • Collaborate with product managers, and stakeholders to deliver prompt solutions that meet user needs and expectations
    • Research new prompt techniques, RAG architectures, and AI tools to enhance skills, improve prompt quality, and stay up to date with advancements in the AI field

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor's Degree
    • Experience with web development frameworks and technologies
    • Experience with prompt development frameworks and tools, such as OpenAI Playground, Google Colab, or Hugging Face Spaces or others
    • Good communication skills and analytical thinking are an advantage
    • Ability to explain technical information to non-technical representatives
    • Proficiency in English at a good work level
    • Excellent handling of MS Excel
    • Team-working skills and attention to details

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 22.08.2025 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 17.08.2025

    Валутен касиер

    Перник
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Валутен касиер, гр. Перник

    Реф. №: BN/PER0817Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 17.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 04.09.2025

    Специалист "Администрация достъпи и инфраструктура"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Администрация достъпи и инфраструктура, дирекция ИТ инфраструктура и операции

    Ref.№ IT/0904ADI

    Принос и ключови отговорности:

    • Дава, променя и отнема достъпа до информацаионните системи на Банката
    • Администрира, настройва и контролира отдалечения достъп за служители и/или контрагенти
    • Поддържа връзка с външни фирми (доставчици на услуги на ПИБ) и контролира извършването на ИТ дейности от тях
    • Участва в ежедневното администриране, опериране и поддръжка на ИТ системите
    • Извършва функция на хелпдеск на всички служители по отношение на информационните системи на Банката и достъпите до тях
    • Отстранява проблеми, свързани с работата на информационните системи
    • Администрира Anti-virus решението, инсталирано на крайните станции на Банката
    • Администрира Политиките за инсталиране на софтуер и за ограничаване на правата на потребителите в крайните станции на Банката
    • Извършва настройки, свързани с ИТ сигурността върху крайните станции на Банката
    • Участва в развитието на ИТ системите
    • Участва в създаването на изисквания за ежедневно опериране и в тестовете за приемане на системите

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше техническо или икономическо образование
    • Минимум 1 година професионален опит в сферата на ИТ
    • Много добро владеене на продуктите на Microsoft /операционни системи и офис пакет/
    • Много добри компютърни хардуерни познания
    • Умения за работа с антивирусен, security и инвентаризационен софтуер са предимство
    • Познаване на MacOS е предимство
    • Владеене на английски на работно ниво – писмено и говоримо
    • Свидетелство за правоуправление на МПС - категория "В"
    • Умения за работа в екип
    • Умения за работа в динамична среда

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 04.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 02.09.2025

    Анализатор операционен риск

    София
    Анализатор операционен риск

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: АНАЛИЗАТОР ОПЕРАЦИОНЕН РИСК В ДИРЕКЦИЯ УПРАВЛЕНИЕ НА РИСКА, гр. София

    Реф. № UR/A0902OR

    Принос и ключови отговорности:

    • Идентифициране, анализиране и оценка на операционния риск в бизнес процесите в банката, изготвяне на препоръки за подобряването им, включително внедряване на контролни механизми за намаляване на риска
    • Координиране на централизираното събиране на информация за операционни събития, извършване на качествен контрол на подаваните данни, анализиране на причините за възникване на събитията и даване на предложения за последващото им избягване
    • Дефиниране и проследяване на количествени индикатори за измерване на операционния риск
    • Изготвяне на месечни анализи и доклади за динамиката и нивото на операционен риск, на който е изложена Банката
    • Разработване на правила, методи и системи, свързани с измерването и управлението на операционния риск
    • Подготвяне на обучения и оказване на подкрепа на служителите на Банката в областта на операционния риск

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование - специалност Счетоводство, Финанси, Икономика, Банково дело или друга сходна специалност
    • Опит в областта на банковото дело, управление на риска, вътрешния или външния одит се счита за предимство
    • Познаване на регулаторни изисквания свързани с банковата дейност се счита за предимство
    • Добри компютърни умения
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Аналитично мислене и прецизност в работата
    • Комуникативност, умения и нагласа за работа в екип
    • Добри организационни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 02.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 21.08.2025

    Специалист „Кредити на фирми“

    Бургас
    Специалист „Кредити на фирми“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИРМИ, ГР. БУРГАС

    Ref.№ BN/B0821KF

    Принос и ключови отговорности:

    • Осъществява контакт с потенциални нови клиенти, с цел предлагане и продажба на кредитни продукти за микропредприятия, еднолични търговци и малки и средни предприятия
    • Участва в срещи с представители на юридически лица във връзка с искания за кредит с цел привличане на нови клиенти
    • Поддържа активна връзка с настоящи клиенти, идентифицира нуждите им с оглед информиране и предлагане на нови/промоционални продукти и услуги
    • Извършва периодични кредитни анализи на кредитополучателите и проверка на обезпеченията в съответствие с вътрешно-банковите изисквания
    • Отговаря за цялостното оформяне на документацията, свързана с исканията за отпускане на банкови кредити и обезпеченията по тях.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование – степен Бакалавър със специалности в сферата на финанси, банково дело, счетоводство и стопанско управление
    • Минимум 1 година професионален опит в кредитиране на юридически лица във финансова институция
    • Умения за водене на преговори и продажба на банкови продукти
    • Много добри компютърни умения – MS Office
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 21.08.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 05.09.2025

    Оценител

    София
    Оценител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ОЦЕНИТЕЛ, ГР. СОФИЯ

    Ref.№ OA/0905O

    Принос и ключови отговорности:

    • Изготвяне на самостоятелни оценки на обезпечения за целите на Банката за недвижими имоти, машини, съоръжения, земеделски земи
    • Преглед на изготвени оценки от външни оценители
    • Анализ на състоянието на пазарната среда и периодичен преглед на използваните коефициенти и методики за оценка на активите

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше техническо образование, като специалност Строителство, Геодезия или Машиностроене се счита за предимство
    • Сертификат за оценителска правоспособност, издаден от КНОБ
    • Професионален опит в оценката на активи
    • Добри компютърни умения /MSOffice/
    • Организираност, отговорност и лоялност
    • Много добри комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 05.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 05.09.2025

    Валутен касиер

    Шумен
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Валутен касиер, гр. Шумен

    Реф. №: BN/SH0905Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 05.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 09.09.2025

    Валутен касиер

    Ботевград
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Валутен касиер, гр. Ботевград

    Реф. №: BN/BOT0909Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Опит в работата като валутен касиер се счита за предимство
    • Мотивация за обучение и развитие
    • Нагласа и умения за работа с клиенти

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 09.09.2025 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 28.08.2025

    Специалист "Организация и инсталиране на терминални устройства"

    Силистра
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ ОРГАНИЗАЦИЯ И ИНСТАЛИРАНЕ НА ТЕРМИНАЛНИ УСТРОЙСТВА, гр. Силистра
    Ref.№ BN/SIL0828ITU

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в привличане на нови търговци, чиито обекти са подходящи за инсталиране на терминални устройства (POS)
    • Води преговори и кореспонденция с клиенти относно договаряне на финансовите условия за ПОС
    • Извършва дейности, свързани с обслужване и мониторинг на реални и виртуални търговци
    • Прави проучвания на подходящи места за инсталиране на банкомати и извършва необходимите действия по монтаж, пускане в експлоатация и текущо обслужване

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше техническо или икономическо образование се счита за предимство
    • Познания в областта на терминалните устройства (ПОС и АТМ) е конкурентно предимство
    • Нагласа и умения за работа с клиенти
    • Добри комуникативни умения
    • Способност за работа в екип
    • Валидна шофьорска книжка

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 28.08.2025 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.