Кариери

станете част от нашето семейство

Ако станете един от нас, при постъпването ви в Първа инвестиционна банка ще Ви посрещнат:
  • фирмено обучение;
  • отлично възнаграждение;
  • усмихнати колеги;
  • опитни ръководители;
  • банкиране по европейски стандарти.

Свободни позиции

Ако желаете да станете част от семейството на Fibank и нашия отлично организиран и професионален екип от специалисти, Ви предлагаме следните свободни позиции:

  • валидна до: 30.04.2024

    Валутен касиер

    Слънчев бряг
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ВАЛУТЕН КАСИЕР, офис СЛЪНЧЕВ БРЯГ , (сезонна работа)

    Реф. №: BN/SB0430Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.04.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.04.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Созопол
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, офис Созопол

    (сезонна работа)

    Ref.: BN/Sz0430FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.04.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.04.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Слънчев бряг
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,
    офис Слънчев бряг (сезонна работа)
    Ref.№: BN/SB0430FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги

    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.04.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.04.2024

    Валутен касиер

    Созопол
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    ВАЛУТЕН КАСИЕР, офис Созопол

    (сезонна работа)

    Реф. №: BN/Sz0430Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.04.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.04.2024

    Валутен касиер

    Приморско
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:

    ВАЛУТЕН КАСИЕР, офис Приморско

    (сезонна работа)

    Реф. №: BN/Pr0430Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.04.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 30.04.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Приморско
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,
    офис Приморско (сезонна работа)
    Ref.№: BN/Pr0430FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 30.04.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 01.05.2024

    Специалист “Общи банкови операции”

    Гоце Делчев
    Специалист “Общи банкови операции”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ОБЩИ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ, гр. Гоце Делчев

    BN/GD0501FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 01.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.05.2024

    Валутен касиер

    Гоце Делчев
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ВАЛУТЕН КАСИЕР,  ГР. ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ

    BN/GD0506CASH

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 02.05.2024

    Чистач

    София
    Чистач

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: ЧИСТАЧ, ГР. СОФИЯ

    Ref.№ А/0402Cl

    Принос и ключови отговорности:

    • Отговаря за поддържане на изрядна чистота и представителен вид на офисите и банковите салони на Първа инвестиционна банка

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Мотивация за работа по позицията
    • Опит в аналогични дейности
    • Организираност
    • Лоялност, дискретност и коректност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 02.05.2024 , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 02.05.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Слънчев бряг
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, офис Слънчев бряг

    Ref.: BN/SB0502FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование или студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 02.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 17.05.2024

    Анализатор статистически анализи и модели

    София
    Анализатор статистически анализи и модели

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: АНАЛИЗАТОР СТАТИСТИЧЕСКИ АНАЛИЗИ И МОДЕЛИ, Дирекция Анализ и контрол на риска, гр. София

    Ref.No AKR/0517SAM

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва при разработването, тестването и прилагането на вътрешните модели на Банката в областта на управлението на риска
    • Извлича и обобщава статистически данни от различните информационни масиви на Банката
    • Извършва статистически анализи с помощта на специализиран статистически софтуер и/или програмни езици
    • Извършва текущ мониторинг на представянето на вътрешните модели на Банката, като при необходимост предлага варианти за тяхното усъвършенстване
    • Изготвя портфолио и ad-hoc анализи
    • Изготвя задания за промени в информационните системи на Банката, свързани с управлението на риска, и тества направените промени

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование степен Бакалавър/Магистър или последна година студент, специалности Статистика, Финанси, Иконометрия или други аналогични
    • Познания в областта на статистическите анализи, финансовото моделиране и иконометрията, свойства на статистически разпределения, линейни и логистични регресии, тестване на хипотези в регресии, Монте Карло симулации, методи за прогнозиране на волатилитет
    • Познания по отношение методите и концепциите за оценка на финансовия риск, в т.ч.
    • Value-at-Risk, модели за оценка на кредитен риск, IRB параметри при определяне рисковия профил на кредитни експозиции
    • Познанаване на основните характеристики на банкови продукти, в т.ч. сложна лихва, анюитет, погасителни планове
    • Много добри компютърни умения, включително познания по бази данни и базово програмиране (MS Excel, MS Access, VBA, SQL, STATA, Python)
    • Умения за трансформиране на аналитични концепции в работещи бизнес приложения и способност за самостоятелно решаване на проблеми и самостоятелно намиране на нужната информация
    • Много добро ниво на ползване на английски език писмено и говоримо
    • Комуникативност, внимание към дейтайлите, презентационни умения и нагласа за работа в екип
    • Способност за работа под напрежение и спазване на срокове

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 17.05.2024  г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 02.05.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Несебър
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ, офис Несебър

    Ref.: BN/Ns0502FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование или студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 02.05.2024  г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 07.05.2024

    Валутен касиер

    Бургас
    Валутен касиер

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    Валутен касиер,
    гр. Бургас
    Реф. №: BN/B0507Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 07.05.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 07.05.2024

    Специалист „Кредити на физически лица“

    Варна
    Специалист „Кредити на физически лица“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ КРЕДИТИ НА ФИЗИЧЕСКИ ЛИЦА
    гр. Варна
    Ref. No BN/V0507KFL

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва дейностите, свързани с проучване на кредитоискатели, необходими и обезпечаващи отпускането на кредити от Банката
    • Изготвя рейтинги, анализи на финансовото състояние на кредитоискателя и обезпеченията, които предоставя по сделката
    • Договаря условия и структуриране на кредитни сделки, съобразно законовите разпоредби и процедурите в Първа инвестиционна банка
    • Изготвя становищата по одобрените кредитни сделки
    • Участва пряко в процеса на управление на кредити до пълното им издължаване и погасяване от страна на кредитоискателя

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование, като икономическа специалност в сферата на финанси и банково дело се счита за предимство
    • Минимум 1 година професионален опит в дейности, свързани с кредитиране
    • Много добри компютърни умения – MS Office, Internet
    • Владеене на английски език е предимство
    • Свидетелство за правоуправление на МПС е предимство
    • Отлични комуникативни умения
    • Умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 07.05.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 07.05.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти"

    Варна
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ,
    ГР. ВАРНА
    Реф. № BN/V0507FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги

    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета 

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 07.05.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.05.2024

    Специалист “Превенция срещу изпирането на пари“

    София
    Специалист “Превенция срещу изпирането на пари“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ ПРЕВЕНЦИЯ СРЕЩУ ИЗПИРАНЕТО НА ПАРИ, ДИРЕКЦИЯ СЪОТВЕТСТВИЕ – ПРЕВЕНЦИЯ СРЕЩУ ИЗПИРАНЕТО НА ПАРИ И ФИНАНСИРАНЕТО НА ТЕРОРИЗМА (Compliance – AML/CFT Department)

    Ref.№ SMK/0506AML

    Принос и ключови отговорности:

    • Съблюдава регулаторните изисквания и препоръки на местно и европейско ниво в превенцията срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма
    • Участва в процеса по одобрение на нови клиенти на Банката съгласно вътрешна политика
    • Извършва постоянен мониторинг на трансакции в реално време чрез специализиран софтуер
    • Участва активно в процеса по спазване на санкциите, като извършва проверка на генерираните сигнали
    • Обработва и анализира информацията относно възникнали съмнения и/или идентифицирано съвпадение със забранителни списъци и дейности, както и предприема съответните мерки
    • Извършва вътрешен контрол за ефективното  прилагане на приетите политики, правила и процедури в областта на превенцията срещу изпирането на пари и финансирането на тероризма в структурата на Банката
    • Активно участва в изготвяне на план за действие при констатирани нарушения на Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП) и Закона за мерките срещу финансирането на тероризма (ЗМФТ)
    • Изготвя отчети, справки, уведомления, касаещи контрол по изпълнението на ЗМИП и ЗМФТ

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование, като специалност в областта на финанси, банково дело и/или Compliance and AML се счита за предимство
    • Опит в сферата на банките и финансите е предимство
    • Ползване на английски език – писмено и говоримо
    • Познаване на ЗМИП и Правилника за прилагане на ЗМИП
    • Познаване на ЗМФТ
    • Много добри компютърни умения – MS Office (Excel, Word)
    • Инициативност, аналитично мислене и внимание към детайлите
    • Отлични комуникативни умения

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.05.2023 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.05.2024

    Банков служител "Обслужване на клиенти и каса"

    Боровец
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ И КАСА, к.Боровец

    REF.№ BN/Bor0506FOK

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета
    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/Висше образование
    • Умения за ефективна комуникация и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове се считат за конкурентно предимство
    • Владеене на английски език се счита за предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 23.05.2024

    Data Scientist

    София
    Data Scientist

    Who we are – WE ARE:

    • Leaders in innovation and a favorite brand of thousands of Bulgarians
    • Different and we encourage diversity - this gives us invaluable advantages
    • Flexible, operational and without barriers in the organization and internal communication

    What makes us different - THE UNIQUE TEAM OF:

    • Colorful, interesting and valuable personalities
    • Professionals striving for the maximum
    • Like-minded people who like, support and value each other
    With us you can be yourself, feel meaningful, meet friends in a position:
    Data Scientist at Digital Banking Department,
    Sofia Ref. No DB/0523DAMS

    Contribution and key responsibilities:

    • Develop and implement advanced machine learning models to improve customer personalization, drive cross-sell and up-sell opportunities, and combat fraudulent payment activities
    • Regularly conduct A/B testing and performance analysis of various models to optimize digital banking operations
    • Harness large volumes of data to uncover patterns, correlations, and trends that can enhance our digital banking offerings
    • Use sophisticated data analysis and machine learning techniques to forecast future trends and behaviors, aiding in strategic decision-making
    • Create detailed documentation and reports outlining the performance, effectiveness, and ongoing development of data-driven initiatives

    For efficiency and effective role performance:

    • Bachelor’s degree in Computer Science, Statistics, Applied Mathematics, or related quantitative field
    • Experience as a Data Scientist, preferably within banking or financial sector is a strong advantage
    • Good knowledge in Python and SQL for data manipulation, analysis, and modeling
    • Expertise in building and deploying regression models, with proficiency in Python and its popular libraries including pandas, NumPy, scikit-learn, stats models, and matplotlib, as well as knowledge of SPSS is a strong advantage
    • Strong problem-solving skills and excellent abilities in handling complex data
    • Prior experience in deploying machine learning models in a production environment would be a plus

    Prospects and opportunities::

    • To be successful and receive recognition - with us, the path from a personal initiative to a working practice is quick and short
    • To feel understanding and support – every day we build and preserve the pleasure of our work together
    • To enjoy:
    icon
    Special conditions for employees when using the Bank’s products
    icon
    Participation in training and motivational corporate programs
    icon
    Personal space, care and balance - additional annual leave and health insurance; medical care; sports and respite
    Become part of Fibank family by sending a CV with a recent photo by 23 May 2024 to email: jobs@fibank.bg

    For additional information: contact the Human Capital Management Department, Internal Consultants Unit, phone 02/9100100.

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.05.2024

    Специалист “Общи банкови операции”

    София
    Специалист “Общи банкови операции”

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция:
    СПЕЦИАЛИСТ ОБЩИ БАНКОВИ ОПЕРАЦИИ,
    гр. София BN/SF0605FO

    Принос и ключови отговорности:

    • Консултира и предлага на клиенти на Банката широк спектър от банкови продукти и услуги
    • Приема и регистрира всички банкови операции на клиенти на Банката и поддържа клиентските им досиета

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, студент завършил втори курс в икономическа или хуманитарна специалност
    • Аналитичност и умения за ефективна комуникация
    • Нагласа и мотивация за работа с клиенти
    • Организираност и проактивност
    • Владеене на английски език на работно ниво се счита за конкурентно предимство

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.05.2024 г., на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 06.05.2024

    Специалист "Администриране на дилинг операции"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: хххххххх

    Принос и ключови отговорности:

    • Въвеждане на сделки за покупко-продажба на валута, ценни книжа, сделки при Централен депозитар, репо сделки, сделки на междубанковия пазар, сключени от дирекция Трежъри
    • Навременно и точно въвеждане на данни и изпълнение на плащания в банковата система
    • Комуникация и координация с местни и чуждестранни контрагенти – БНБ, Централен депозитар, чуждестранни банки и депозитари
    • Изготвя справки и подава данни за регулаторни цели

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование

    • Добри познания в областта на банковото законодателство и практики

    • Професионален опит в областта на бекофис операции се счита за предимство

    • Добри компютърни умения - MS Office (Excel, Word)

    • Ползване на английски език на работно ниво - писмено и говоримо

    • Положителна мотивация, екипен дух и желание за развитие

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 06.05.2024 г. , на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 07.05.2024

    Специалист "Управление и връзки с клиенти - ПОС терминали"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Управление и връзки с клиенти - ПОС терминали, дирекция Картови разплащания

     Реф. №: KR/Sp0507UVKPOS

    Принос и ключови отговорности:

    • Отговаря за обслужването на група съществуващи клиенти с реални и виртуални терминални устройства ПОС на Първа инвестиционна банка АД
    • Подготвя договори и друга съпътстваща документация, свързани с реални и виртуални терминали на Първа инвестиционна банка АД.
    • Водене на търговска кореспонденция с клиенти на Банката по отношение на приемане на банкови карти
    • Поддържа индивидуални досиета на клиентите, извършва регистрация и мониторинг на търговци с ПОС устройства
    • Изготвя анализи и води преговори за предоговаряне на финансовите условия на търговци с ПОС терминали
    • Изготвя справки към търговци
    • Съдейства на търговци с виртуални терминали в процеса на интеграция на електронните магазини към банковата система (вкл. проверка на търговците и техните интернет страници)

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование в областта на икономиката
    • Професионален опит в областта на картовите разплащания е предимство
    • Умения за работа със специализиран банков софтуер
    • Владеене на английски език на работно ниво – писмено и говоримо
    • Отлични компютърни умения – MS Office (Excel, PowerPoint, Word), познания за интернет технологиите
    • Умения за комуникация с бизнес клиенти
    • Отговорност, коректност, лоялност и адаптивност
    • Умения за работа в екип.

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 07.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.05.2024

    Специалист в отдел „Данъчно облагане и политика“

    София
    Специалист в отдел „Данъчно облагане и политика“

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ В ОТДЕЛ „ДАНЪЧНО ОБЛАГАНЕ И ПОЛИТИКА“

    Ref.Sc/Sp0508DOP

    Принос и ключови отговорности:

    • Поддържане актуална информация относно действащото данъчно законодателство и практика
    • Даване писмени и устни на становища по въпроси на данъчното облагане на дейността
    • Подготовка на данъчни декларации по ЗМДТ, ЗКПО, ЗДДФЛ и ДОПК
    • Подготовка на молби, искания и други документи във връзка с процедури по ДОПК
    • Участие при извършване на проверки и ревизии по ДОПК.
    • Участие в данъчни проекти.

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование в сферата на икономиката
    • Задълбочени познания в българското счетоводно и данъчно законодателство
    • Опит като главен, заместник главен счетоводител или данъчен специалист се счита за предимство
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Опит при даване и аргументиране на становища по данъчни въпроси е предимство;
    • Много добра компютърна грамотност (приложения на MS Office)
    • Комуникативност и способност за работа в екип;
    • Мотивиран, отговорен и търсещ развитие кандидат

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.05.2024

    Специалист "Вътрешен одит"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Вътрешен одит, Дирекция „Вътрешен одит”, гр. София

    Ref.No VO/0508S

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в изпълнението на одитни ангажименти, свързани с одити на процеси и дирекции в Централно управление на Банката и клонова мрежа, като част от одитен екип в съответствие с приетите стандарти
    • Установява дали отделните организационни единици извършват  дейностите по планиране, съхранение на активи, управление на риска или контрол в съответствие с приложимата нормативна рамка
    • Съблюдава за спазването на политиката, плановете, вътрешните контролни правила на Банката и нормативната рамка
    • Идентифицира области с рисков потенциал и дава препоръки за подобряване на системата за вътрешен контрол
    • След всеки вътрешен одит изготвя доклад, съдържащ, констатираните пропуски по време на одита, причините водещи до тези пропуски, както и препоръки за отстраняването им и насоки за подобряване ефективността на дейностите – обект на проверка
    • Участва в планирането на всеки одит, подготвя въпросници, разработва одитни методики и тестове

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо или юридическо образование

    • Познания в областта на банковата регулация, в т.ч. наредбите на БНБ, приложимото законодателство (Закон за кредитните институции, Закон за защита на потребителите, Закон за електронния документ и електронния подпис, Закон за предлагането на финансови услуги от разстояние, Закон за платежните услуги и платежните системи, Закон за потребителския кредит, Валутен закон, Закон за мерките срещу изпирането на пари, Закон за особените залози, Закон срещу пазарните злоупотреби с финансови инструменти, Закон за счетоводството, Търговски закон)

    • Професионален опит в банковата сфера е предимство

    • Професионален опит като вътрешен одитор се счита за предимство

    • Отлични компютърни умения (Word, Excel, Access)

    • Възможност за командировки

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.05.2024

    Специалист "Проблемни кредити – физически лица"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Проблемни кредити – физически лица, Дирекция Проблемни активи, гр. София

     Ref.№ PA/Sf0508FL

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в процеса по управлението и събирането на проблемните кредитни експозиции на физически лица
    • Установява и поддържа контакт с длъжниците – физически лица, както и с частните съдебни изпълнители при събирането на проблемните експозиции
    • Подготвя предложения за предоговаряне и преструктуриране на проблемни кредитни експозиции
    • Участва в подготовката и реализацията на процесите по принудително събиране на проблемните експозиции на физически лица

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на Икономика и Финанси се считат за предимство
    • Професионален опит в събиране на проблемни кредити на физически лица
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Много добри комуникативни умения
    • Умения за убеждаване и водене на преговори
    • Проактивност и динамичен поведенчески стереотип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 08.05.2024

    Специалист Проблемни активи – региони

    Варна
    Специалист Проблемни активи – региони

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Специалист Проблемни активи – региони, Дирекция Проблемни активи, гр. Варна

    Ref.№ PA/Sp0508PA

    Принос и ключови отговорности:

    • Участва в процеса по управлението и събирането на проблемните кредитни експозиции на физически лица в съответния регион
    • Установява и поддържа контакт с длъжниците – физически лица, както и с частните съдебни изпълнители при събирането на проблемните експозиции в съответния регион
    • Подготвя предложения за предоговаряне и преструктуриране на проблемни кредитни експозиции
    • Участва в подготовката и реализацията на процесите по принудително събиране на проблемните експозиции на физически лица

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на Икономика и Финанси се считат за предимство
    • Професионален опит в събиране на проблемни кредити на физически лица
    • Отлични компютърни умения /MS Office/
    • Много добри комуникативни умения
    • Умения за убеждаване и водене на преговори
    • Проактивност и динамичен поведенчески стереотип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 08.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 09.05.2024

    Банков служител "Касиер"

    Русе
    Банков служител

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: БАНКОВ СЛУЖИТЕЛ КАСИЕР, КЛОН РУСЕ

    Ref.№ BN/Rus0509Cash

    Принос и ключови отговорности:

    • Извършва касови и безкасови операции и обмен на лева и валута, съобразно изискванията на Банката
    • Работи с клиенти, като в процеса на работа изцяло спазва и съобразява стандарта за обслужване на клиенти на Първа инвестиционна банка
    • Оформя, изпраща и получава ценни пратки
    • Изготвя ежедневни отчети и справки, свързани с касовата наличност

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Средно/ висше образование
    • Релевантен опит като валутен касиер – предимство
    • Умения за разпознаване на фалшива валута и левове – предимство
    • Ползване на английски език – предимство
    • Клиентоориентираност и отговорност при извършване на поетите отговорности

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 09.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 10.05.2024

    Административен сътрудник

    София
    Административен сътрудник

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Административен сътрудник, гр. София

    Реф. №: PS/0510AS

    Принос и ключови отговорности:

    • Изготвя и отговаря за придвижването на административна и друга документация
    • Координира комуникацията с дирекциите в Банката, клиенти, партньори и други външни организации
    • Организира и координира работни програми, срещи и други работни ангажименти на ръководителите и служителите в Банката
    • Изготвя справки и отчети за дейността си и резултатите от нея

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше образование, като специалности в областта на банково дело, финанси, бизнес администрация, са конкурентно предимство
    • Професионален опит на подобна позиция и/или в осъществяване и координация на административни дейности
    • Ползване на английски език на добро ниво – писмено и говоримо
    • Много добри компютърни умения (MS Office)
    • Комуникативност и умения за работа в екип
    • Аналитичност, проактивност, гъвкавост
    • Дискретност и лоялност

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 10.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 26.05.2024

    Риск мениджър "Кредитен риск"

    София
    Риск мениджър

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: Риск мениджър Кредитен риск, Дирекция Управление на кредитния риск, мониторинг и провизиране

    Ref.No UKRMP/RM0526

    Принос и ключови отговорности:

    • Изготвя становище, с което потвърждава/отхвърля резултатите от анализа и параметрите на рискови експозиции (втори контрол), които са от компетенциите на: дирекция Управление на кредитния риск, мониторинг и провизиране или на оторизираните органи/лица в Централата
    • Потвърждава/отказва сделки съгласно Нивата на компетентност одобрени от УС или съгласно заповед за определяне на индивидуални лимити в дирекцията
    • Извършва анализ и количествено измерване на риска, в т.ч. оценка на съотношението риск-възвращаемост на индивидуална и портфейлна основа
    • Участва и съдейства за разработването на вътрешно-рейтингови модели, потвърждава рейтингите и/или аргументирано ги променя; следи за правилното попълване на качествените/количествените индикатори за риска и качеството на базата данни
    • Изготвя анализи, отчети и прогнози на кредитния портфейл на Банката и други рискови инвестиции
    • Подпомага и обезпечава информационно дейността на Кредитния съвет, а при необходимост и другите действащи комитети и съвети в Централата на Банката

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование, специалност: Статистика, Счетоводство, Финанси, МИО или Банково дело
    • Познаване на закони, наредби, методически указания на БНБ, свързани с банковата дейност
    • Познаване на национални и международни счетоводни стандарти
    • Професионален опит на аналогична позиция или в кредитиране на юридически лица
    • Умения за работа със специализиран банков софтуер
    • Добри компютърни умения /MS Office/
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Аналитично мислене
    • Прецизност и дискретност
    • Нагласа и умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 26.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.

  • валидна до: 26.05.2024

    Специалист "Мониторинг и провизиране на кредитни експозиции"

    София
    Специалист

    Кои сме ние - НИЕ СМЕ:

    • Лидери в иновациите и любима марка на хиляди българи
    • Различни и насърчаваме различността - това ни дава безценни предимства
    • Гъвкави, оперативни и без бариери в организацията и вътрешната комуникация

    Какво ни отличава от останалите - УНИКАЛНИЯТ ЕКИП ОТ:

    • Цветни, интересни и стойностни личности
    • Професионалисти със стремеж към максималното
    • Съмишленици, които се харесват, подкрепят и ценят
    При нас можеш да бъдеш себе си, да чувстваш смисъл, да срещнеш приятели на позиция: СПЕЦИАЛИСТ МОНИТОРИНГ И ПРОВИЗИРАНЕ НА КРЕДИТНИ ЕКСПОЗИЦИИ, Дирекция Управление на кредитния риск, мониторинг и провизиране

    Ref.No UKRMP/Sp0526MPKE

    Принос и ключови отговорности:

    • Осъществява регулярен мониторинг на клиентите на Банката (преглед на ключови финансови показатели и възникнали негативни сигнали)
    • Организира и извършва периодичен анализ на състоянието на кредитния портфейл, проблемни кредити, матуритет, дни просрочие, ниво на провизиите и др. показатели
    • Наблюдава, отчита и дава предложения за подобряване на процедурите за управление на рисковите кредитни експозиции, подпомага провизирането на кредитните експозиции в Банката
    • Подпомага/изготвя информация, изисквана от БНБ, одитори, акционери и външни институции
    • Наблюдава практическото приложение на банковите регулации
    • Докладва на ръководител отдел, при нужда и на други звена и комитети

    За резултатност и ефективно изпълнение на ролята:

    • Висше икономическо образование, специалност: Статистика, Счетоводство или Финанси и банково дело
    • Познаване на закони, наредби, методически указания на БНБ, свързани с банковата дейност
    • Познаване на национални и международни счетоводни стандарти
    • Минимум 1 година професионален опит на аналогична позиция
    • Добри компютърни умения /MS Office/
    • Владеене на английски език на работно ниво
    • Аналитично мислене
    • Прецизност и дискретност
    • Нагласа и умения за работа в екип

    Перспективи и възможности:

    • Да бъдеш успешен и да получиш признание - при нас пътят от лична инициатива до работеща практика е бърз и кратък
    • Да усещаш разбиране и подкрепа - ежедневно градим и пазим удоволствието от работата си заедно
    • Да получиш:
    icon
    Специални условия за служители при ползване на продукти на Банката
    icon
    Участие в обучителни и мотивационни корпоративни програми
    icon
    Лично пространство, грижа и баланс - допълнителни годишен отпуск и здравно осигуряване; медицинско обслужване; спорт и отдих
    Бъди част от семейството на Fibank, като изпратиш CV с актуална снимка до 26.05.2024 г, на email: jobs@fibank.bg

    Кандидатствай за позицията

    Одобрените по документи кандидати ще получат обратна връзка и покана за интервю. Всички документи ще бъдат разглеждани според ЗЗЛД. За допълнителна информация можете да се свържете с отдел "Вътрешни консултанти", дирекция "Управление на човешкия капитал", тел. 02 / 910 0100.