Кандидатстването за отсрочване се удължава до 23 март 2021 г., като задълженията могат да бъдат отсрочени до 31 декември 2021 г., за максимален период от 9 месеца
Уважаеми клиенти,
Във връзка с продължаващата епидемична обстановка в страната, предизвикана от разпространението на коронавируса COVID-19, и икономическите затруднения за българските граждани и бизнеса, Fibank (Първа инвестиционна банка) удължава срока за подаване на искания за отсрочване на задължения на клиентите и периода, за който могат да бъдат отсрочени. Новите срокове са валидни и за физически, и за юридически лица.
- До 23 март 2021 г. клиентите ни могат да подават искания за отсрочване на задължения;
- До 31 март 2021 г. се удължава срокът за одобрение на исканията от страна на банката;
- Крайния срок за отсрочване на задължения на клиентите ни се удължава до 31 декември 2021 г., но не повече от 9 месеца;
- Клиентите, които са подали искане за отсрочване на задълженията си преди 30 септември 2020 г., могат да ги отсрочат допълнително, като общият период на всички отсрочвания не надвишава 9 месеца.
За допълнително удобство и сигурност на клиентите – физически лица, Fibank осигурява възможността исканията да бъдат подадени изцяло дистанционно – през електронното банкиране „Моята Fibank”, без да се налага клиентите да напускат комфорта и сигурността на домовете си.
Редът и механизмите за отсрочване са подробно описани на www.fibank.bg
* Новата мярка е в съответствие с решение на БНБ от 11.12.2020 г. - на основание чл. 16, т. 20 от Закона за БНБ и чл. 79а, ал. 3 от Закона за кредитните институции - да утвърди искането на Асоциацията на банките в България за удължаване на сроковете в мораториума върху плащанията.