Token устройство

Възможности

Банкирате в Моята Fibank и Моята Fibank Кипър

Предимства

Двойна степен на защита при извършване на операциите

Удобства

Банкирате от всеки компютър с интернет връзка

 Уважаеми клиенти,

След 14.09.2019г. влизат в сила регулативни промени, свързани с прилагането на изисквания за задълбочено установяване на идентичността на ползвателите на платежни услуги и въвеждане на нови стандарти за сигурна комуникация. Тези промени имат за цел да направят платежните услуги, предлагани по електронен път, още по- удобни и сигурни.

Във връзка с това при извършване на превод чрез електронното банкиране „Моята Fibank", включително Мобилното приложение, изискващ потвърждение с хардуерен токен, потребителите, които имат регистриран такъв ще получават допълнителен еднократен код чрез SMS на посочения в профила им мобилен номер. Потвърждаването на операцията ще се извършва по познатия начин, като ще се въвежда и получения еднократен код за потвърждение на конкретната операция.

Бъдете готови за промените като проверите и ако е необходимо актуализирате мобилния номер в профила си!

Можете да го направите от меню „Настройки" - „Лични данни" - „Промяна", както и във всеки удобен за Вас офис на Банката;
Ако изберете да ползвате Fibank Token - ще разполагате със софтуерен токен, отговарящ на високите изисквания и стандарти, който се инсталира като приложение на мобилния Ви телефон и е винаги с вас.

С влизането в сила на промените се преустановява изпращането на уведомителен SMS за нареден превод чрез електронното банкиране. Информация за наредените преводи e налична, както и до сега в меню „Известия" в профила Ви. Можете също да активирате съобщения (Push Notifications) чрез приложението MyFibank от регистрирано мобилно устройство.

Какво е Token?

Token е електронно устройство, което генерира пароли за еднократно използване и служи като средство за достъп и идентификация в системата на Моята Fibank или до Виртуално банкиране клон Кипър.

Употребата на Token устройство улеснява Вашата работа с услугите, тъй като не се налага заявка, инсталиране и настройка на Квалифициран електронен подпис в браузера Ви, когато извършвате активни операции във Моята Fibank или Телефонното банкиране.

За клиентите на Виртуално банкиране клон Кипър достъпът и идентификацията се осъществява само с Token устройство.

Как работи Token устройството?

Token устройството е лесно за употреба, компактно и удобно за пренасяне.

  • при ползване на Token устройството като средство за достъп и идентификация до Моята Fibank или до Виртуално банкиране клон Кипър не се извършват никакви допълнителни настройки и промени по браузерите. При работа устройството не се свързва с компютър, нито се инсталира специален софтуер за работа с него. Можете да използвате Token устройството с браузери Internet Explorer, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome и Opera. Във всички останали браузери работи само мобилната версия на Виртуалния клон;
Какво е предимството на Token устройството?
  • мобилност – с Token устройството можете да банкирате сигурно от всеки компютър с интернет, от всяка точка на света;
  • двойна степен на защита при извършване на операциите, гарантирана от комбинацията между ПИН кода на устройството, паролата за еднократно използване, генерирана от Token устройството по сложен алгоритъм и Вашето потребителско име за достъп до системата;
  • допълнителна възможност - в мобилното приложение My Fibank можете да ползвате Token устройството и за потвърждаване на преводи над лимита.
Какво да направя, за да банкирам чрез Token устройство?
  • посетете най-удобния за Вас клон на Fibank;
  • попълнете всички необходими документи;
  • платете Token устройството;
  • служителят на Банката регистрира Вашето Token устройство в профила Ви за ползване на услуга за дистанционно банкиране от Fibank.

Цената на Token устройството, предлагано от Fibank, е според Тарифата на Fibank.
За клиентите на Виртуално банкиране клон Кипър по Тарифата за такси и комисиони клон Кипър.